Företagskund

Vi erbjuder dig som är entreprenör, anläggare, kommun, gardencenter, bostadsrättsförening eller motsvarande företag ett stort sortiment av prydnadsträd, prydnadsbuskar, frukt- och bärväxter samt perenner.

Många av växterna odlar vi själva på våra marker i och omkring Ängelholm. Bland annat har vi ett av Sveriges bredaste sortiment av fruktträd med 150 olika sorter, bland annat Sveriges alla landskapsäpplen. Alla våra e-plantor är märkta med Svenskt Sigills märkning ”Från Sverige”.

Våra mål är:

– Hög service
– Bästa kvalitet
– Snabba leveranser

Under de senaste två åren har företaget växt både genom markköp och i form av utökad personalstyrka. Den nya organisationen arbetar för att vi ska kunna hålla samma goda service som tidigare och lika snabba leveranser. Genom ett bra samarbete med andra odlare kan vi erbjuda ett komplett sortiment av växter, från perenner till stora träd. Har du frågor så kontakta vår kunniga personal på kontoret för information och service. För säkra och snabba leveranser har vi både egna lastbilar och nära samarbeten med transportbolag.

Telefon: 0431- 17350
Mejl: info@plantskolan.se

I vår växtkatalog finner du listor över vårt sortiment samt inspiration och kunskap om till exempel plantering, storlekar och olika märkningar. Som företagskund kan du beställa vår katalog på info@plantskolan.se

“Hos oss hittar du sunda och friska växter av högsta kvalitet.”